Klanten van ING klagen sinds maandag 25 november over een storing van internetbankieren. Ook bij het inloggen op de mobiele app zijn er problemen. 

Sinds half een maandagmiddag klagen klanten van ING dat overboekingen, zoals ingeplande betalingen, nog niet zijn gedaan. Dat meldt de website allestoringen.nl.

Ook kunnen sommige klanten niet inloggen op de mobiele app van ING, zo ondervond Z24.

Op de website van de bank wordt geen melding van een storing gedaan. Op de Twitteraccount @ingnl wordt klanten aangeraden later nog eens te proberen.

In de avond van 25 november nam het aantal meldingen bij allestoringen.nl af. Op 26 november rond 9.00 uur ’s ochtends was weer een lichte stijging waar te nemen, met 45 meldingen rond dit tijdstip. Dit was wel een stuk lager dan maandagmiddag toen er rond drie uur zo’n 633 meldingen waren.

De website allestoringen.nl houdt de beschikbaarheid van internetdiensten in de gaten op basis van berichten op sociale media en zoekopdrachten bij zoekmachines. De website meldde deze maand al twee storingen bij ING, op 12 en 15 november.

 

Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl